Halaman

Ahad, 9 Mac 2014

Breaking News!!! Highlights of Malaysia Airlines MH370 Air Crash 2014

Ini adalah gambar PALSU, tolong jangan menyebarkan berita palsu.
Najib Razak, Muhyiddin Yaasin dan Hishammudin bersama keluarga penumpang dan crew pesawat MH370.

Hishammuddin bersama keluarga penumpang #MH370
Ketika negara sedang risau untuk pesawat MH 370, mereka sedang berusaha untuk mengadakan perhimpunan haram untuk Anwar Ibrahim.
Ni yang dikatakn x sensitif.. dia ingat semua dlm kapal tu 100% undi BN...
Najib Razak dan Muhyiddin Yassin bertemu dengan ahli keluarga penumpang pesawat MH 370 di KLIA.
Apa benda ini ? Najib Razak dan angkatan tentera Malaysia dibantu oleh negara negara ASEAN, CHINA dan Amerika Syarikat, mereka sedang berusaha untuk mencari pesawat MH370 dan ada rakyat Malaysia yang mengeluarkan kenyataan BODOH seperti ini, mak bapa kami tak pernah ajar kami untuk FITNAH macam ini.
Kami rasa sangat terharu dengan sokongan dan doa dari penonton perlawanan Pahang dengan ATM yang berlangsung tadi. Sebelum perlawanan mereka diminta bertakafur selama seminit untuk mendoakan kesejahteraan penumpang pesawat MH370.
Pasangan pengantin baru, Zamani Razahan Mohd, 23 dan Norli Akmar Hamid, 33, adalah antara 38 penumpang MH370 Malaysia dilaporkan hilang. Pasangan itu dipercayai ke Beijing untuk berbulan madu.
Lihatlah bagaimana mereka menghina keluarga penumpang pesawat MH 370. Hentikanlah ini, tolong hormati mereka.
Ketika negara sedang berusaha untuk mencari pesawat MH 370 yang hilang, mereka tanpa sebarang perasaan sedih untuk keluarga mangsa terus mempolitikkan isu ini. Admin sedih apabila ada rakyat Malaysia yang sanggup mempolitikkan isu ini.
Antara ahli keluarga penumpang pesawat MH370 menenangkan satu sama lain.

Najib Razak menenangkan ahli keluarga penumpang pesawat MH370 dan berharap agar mereka tabah menghadapi dugaan ini.
Kapten pesawat MH370 Kapten Zaharie Ahmad, 53 dan Co Pilot, Fariq bin Ab Hamid, 27

Barrack Obama, Presiden China, PM Singapore & beberapa pemimpin serantau mlahirkan simpati &mnawarkan pertolongan dlm usaha mcari pesawat MAS yg hilang tapi ada segelintir warga negara kita,mjadikan insiden ini sbg lawak jenaka & modal politik..sungguh malang ada warganegara seperti ini.


Tiada ulasan: